۱۳۹۱ آذر ۳, جمعه

قاتلان قاضی


دیروز بیانیه ای از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران در مورد قتل ستار بهشتی منتشر شد در این بیانیه به این مسئله که ستار بهشتی به دلیل بیماری در نگذشته است اقرار شده اما در ادامه بیانیه به شکلی محافظه کارانه ابراز می دارند که محتمل ترین دلیل مرگ ستار بهشتی را شوک میدانند که می توانسته از دلایل شوک ایراد ضربه به نقاط حساس بدن و فشارهای روانی باشد.
این در حالی است که شواهد و سخنان مادر ستار بهشتی که در سایت سحام نیوز منتشر شده گفته شده است که هنگام دفن کفن ستار بهشتی خونی بوده و اینکه چرا جسد ستار را به خانواده اش برای شستشو تحویل نداده اند! که این نشان دهنده وجود جراحات جدی در بدن ستار بوده و تلاش مامورین برای مخفی نگه داشتن جنایتشان.
به نظر می رسد اقدامات دادسرای عمومی و انقلاب تهران بیشتر جنبه نمایشی دارد تا احقاق حقوق ستار بهشتی نمایشی که بارها در موارد مختلف و پرونده های مشابه دیده شده همچون قتل زهرا کاظمی که در نهایت به فراموشی سپرده شد و قاضی مرتضوی که یکی از عاملین اصلی قتل زهرا کاظمی بود درنهایت به رده های بالای مدیریتی در جمهوری اسلامی رسید و مورد حمایت دستگاه حکومتی قرار گرفت تا پس از مدتی باز شاهد جنایت دیگری از او و مسئولان نظامی و انتظامی در زندان کهریزک باشیم  و پاداش او اینبارکسب مقام مدیر عاملی سازمان تامین اجتماعی کشور از سوی حکومت بود .
و امروز ما دیگر توقع و انتظاری برای برخورد با عاملین قتل ستار بهشتی از سوی حکومت نداریم چون در صورت پیگیری بی شک نظام و در راس آن رهبرش زیر سوال خواهند رفت .
زمانی که قاتلین خود پیگیر و قاضی قتل خود شوند چه توقعی بهتر از این می توان داشت !

مصاحبه سحام نیوز با مادر ستار بهشتی

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر