۱۳۹۱ آذر ۱, چهارشنبه

وضعیت نگران کننده نسرین ستوده


سی و پنج روز از اعتصاب غذای نسرین ستوده گذشت .
 روز گذشته رضا خندان همسر نسرین ستوده بعد از گذشت چند هفته موفق به دیدار با نسرین ستوده شد که رضا خندان وضعیت نسرین ستوده را اینگونه گزارش می کند :
پس از چند هفته ممنوعیت ملاقات دیروز توانستیم با نسرین ملاقات کابینی داشته باشیم . 24 ساعت پس از اینکه از انفرادی 209 به بند عمومی منتقل شده بود .
حسابی لاغر شده و وزن اش به 43 کیلو رسیده است . پیغام دوستان و بزرگواران را تا آنجا که میشد به او رساندیم . فکر میکردم بشود با این چیزها او را برای شکستن اعتصاب غذا متقاعد کرد . او گفت اگر من اعتصاب غذا نمی کردم اینها برای خانواده ی من نقشه ها داشتند . پرونده سازی برای یک بچه ی 12 ساله آن هم به خاطر مادرش را هیچ جور نمی تواند هضم کند . او که یک عمر برای حقوق کودکان تلاش کرده است می گوید :
"من نمی توانم اینجا بنشینم و دست روی دست بگذارم تا اینها هر کاری دلشان می خواهد با بچه ی من و خانواده ام بکنند ."
خلاصه بابت این پرونده ها حسابی شاکی است.
پرسیدم تا کی اعتصاب ات را ادامه خواهی داد ؟ گفت که :
" اعتصابم نا محدوده ... میدونی نا محدود یعنی چی ؟ "
گفتم: " نه ... نمیدونم "

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر